Корпоративне навчання клієнтів. Як правильно формувати цілі для навчання співробітників англійської?
Зміст статті:
Останнім часом корпоративна англійська мова стає все більш розповсюджена, адже потреба у спілкуванні з іноземними партнерами зростає. Вивчення мови - складний та комплексний процес. Саме тому для керівництва компаній важливо вчасно виявити потребу у вивченні та поставити правильні цілі для навчання. Таким чином можна досягти найбільших результатів найшвидшим шляхом.
Корпоративна англійська: особливості, формати та структура занять
В чому саме відмінність корпоративного навчання від звичайного вивчення мови? В корпоративному навчанні цілі визначаються сферою діяльності компанії, окремого відділу чи запитом ринку. Саме тому такі курси як, наприклад підготовка до IELTS рідко бувають доречними. В EnglishOffice ми поділяємо корпоративну англійську на три напрямки:
- загальна англійська;
- бізнес англійська;
- спеціалізовані курси (англійська для ІТ, маркетологів, юристів і т.д).
Заняття можуть вести як україномовні викладачі, так і носії мови. Більш популярною формою корпоративного навчання є групові заняття, але індивідуальні також мають попит.
Як правильно формувати цілі для навчання співробітників, щоб отримати результат?
Важливо памʼятати, що ціль навчання визначає програму та формат навчання.
Ціль може бути спільною для всіх співробітників компанії, для окремого відділу чи навіть окремого співробітника. Щоб правильно поставити цілі ми рекомендуємо відповісти на наступні питання:
- чи є в компанії наразі комунікація англійською чи планується в перспективі?
- комунікація проходить всередині компанії, з клієнтами/партнерами чи обидва варіанти?
- чи потребує взаємодія з партнерами/колегами володіння термінами англійською?
- комунікація проходить в формальному чи нейтральному тоні?
Англійська для IT. Цілі корпоративного навчання співробітників.
Залежно від комбінації відповідей і можна сформулювати цілі навчання.
Наприклад, ви менеджер української компанії, що спеціалізується на дизайні інтерʼєрів та яка хоче вийти на міжнародний ринок. Вашим співробітникам потрібно почати комунікувати з іноземними партнерами. Уявімо відповіді на питання такої компанії: це буде перший досвід побудови контактів англійською, комунікація буде проходити саме з партнерами та потребує володіння термінами, що стосуються продукту компанії. Оскільки це будуть нові контакти, спілкування буде проходити у формальному тоні. Підсумовуючи все вищесказане можна сформулювати ціль навчання - англійська для бізнес комунікації з іноземними партнерами у сфері дизайну. Виходячи з цієї цілі найкращою програмою навчання буде бізнес англійська з включенням термінології з дизайну.
Другим прикладом буде, компанія, що хоче розширити штат та найняти іноземних спеціалістів. Тут відповіді будуть трохи іншими: це буде також перша комунікація англійською для співробітників, комунікація буде проходить між всіма співробітниками, потребує володіння термінами, але для окремих відділів, тон комунікації нейтральний. Ціль навчання для такої компанії буде підвищення рівня англійської мови для спілкування між україномовними та іноземними співробітниками. Відштовхуючися від даної цілі оптимальною програмою буде загальна англійська мова з додаванням спеціалізованої термінології для окремих відділів.
Важливо також правильно оцінити наскільки необхідна вашій компанії корпоративна англійська. Якщо англійська присутня в процесах вашої компанії, такі заняття точно потрібні. Вивчення англійської закріплять вже наявні знання, покращують рівень та додадуть впевненості, що дуже важливо, особливо у комунікації з партнерами. Ми дуже рекомендуємо починати заняття, якщо у співробітників небагато досвіду спілкування англійською та їхня робота потребує такого спілкування.
EnglishOffice вже організували навчання вже для більш як 200 компаній. На консультації наш менеджер зможе проконсультувати стосовно організації процесу навчання, допомогти правильно виявити цілі та підібрати програму саме для вас.