Як оцінити рівень англійської у співробітників під час проходження технічного етапу обговорення з клієнтом із ЄС чи США?
Зміст статті:
Роль володіння англійською у співробітників в IT сфері
Для багатьох ІТ сфера асоціюється із досить високим рівнем володіння англійською мовою, і не дарма. Англійська для ІТ спеціалістів - це інструмент для комунікації з колегами та замовниками з усього світу, освоєння фахової літератури. ІТ розвивається дуже швидко, та одним з найефективніших способів бути завжди у курсі актуальної інформації - це читати і дивитися професійні ресурси англійською. Корпоративна англійська онлайн дає змогу завжди тримати рівень англійської співробітників на високому рівні.
Участь працівника в процесі переговорів з іноземним клієнтом для обговорення складних технічних рішень
Компанії завжди приділяють багато уваги покращенню рівня англійської у співробітників, адже співбесіди з замовниками відбуваються саме англійською. Уявіть собі, що Ви гарний ІТ спеціаліст з невисоким рівнем англійської мови. Вам призначили технічну співбесіду. Відомо, що це досить непростий етап, адже треба показати всі свої навички та знання, відповісти на всі запитання, часто дуже непрості. І от Ви на співбесіді відповідаєте на всі ці питання. Окрім того, що треба правильно сформулювати всі свої відповіді, так ще треба думати над тим, як це сказати англійською так, щоб Вас зрозуміли. Від цього стрес лише подвоюється. Схожа ситуація може бути і з замовником: коли замість уточнення нюансів проекту, менеджер багато часу приділяє формуванню питань англійською. З високим рівнем володіння англійською (в ідеалі технічною англійською), Вам як мінімум, не треба докладати подвійних зусиль, щоб сформулювати речення та хвилюватися, що Вас не так зрозуміють і Ви зможете показати усю повноту своїх професійних знань.
Як правильно визначити рівень англійської у співробітника?
Саме з цих причин компанії приділяють багато уваги тестуванню рівня англійської у співробітників. Зазвичай є замовлення на два види тестувань.
- Перший вид - це тестування кандидатів, які претендують на вакансіі, що вимагають знання англійської мови або на участь у проекті, де є обов'язковим певний рівень англійської мови.
- Другий вид - це тестування кандидатів, які певний час вивчали мову і потрібно перевірити прогрес чи слабкі місця для подальшого планування процесу навчання.
Що важливо мати на увазі при тестуванні? Запорукою ефективного тестування ІТ співробітників є включення наступних складових: grammar, vocabulary, listening, speaking, reading, writing та додати декілька завдань на тестування технічної англійської. Тільки протестувавши усі складові, можна отримати правдивий результат з рівня володіння мовою.
Помилки під час тестування англійської у співробітників
При оцінюванні знань англійської можна допустити декілька помилок. Перша, це тестування не на оцінювання рівня, а на його підтвердження. Наприклад, взявши за стандарт рівень В2, підготувати усі завдання цього рівня. Такий формат лише покаже співробітників з рівнем В2, проте всі інші залишаться із позначкою «нижче В2». Який саме рівень у цих співробітників залишиться таємницею. Друга помилка, це упущення якоїсь із вище згаданих складових. Наприклад, протестувати лише grammar, vocabulary та speaking, чи взагалі лише speaking. Такий спосіб також не дасть актуальної інформації. Людина може досконало знати граматику та не говорити, чи навпаки. Також, дуже важливо знати мету оцінювання: визначення рівня володіння англійською кандидата чи визначення достатності рівня для певної позиції, або визначення в прогресі навчання після курсу англійської мови.
Важливо довіряти цей процес справжнім професіоналам цієї справи. Команда методистів EnglishOffice має великий досвід тестування англійської мови у співробітників ІТ сфери, тому ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання та організуємо тестування саме для Вашої компанії.